Skip to content

Umowa serwisowa

Czym się charakteryzuje umowa serwisowa?

Umowa serwisowa

Umowę serwisową charakteryzuje to, że jest zawierana na podstawie przeprowadzonego audytu oraz posiadanej infrastruktury IT  klienta. Tym samym nie naliczamy godzin pracy naszych informatyków. Kwota naszego wynagrodzenia jest kwotą zryczałtowaną na podstawie przeprowadzonego audytu.

Minimalna stawka określona przy umowie serwisowej wynosi 680 PLN. Umowa serwisowa obejmuje wcześniej ustalony zakres prac, a także  opisane usługi dodatkowe. Każda dodatkowa czynność lub element infrastruktury teleinformatycznej jest wyceniana zgodnie z regułami zawartymi w podpisanej umowie.

Każda umowa serwisowa jest poprzedzona audytem w formie bezpłatnej (weryfikacja wstępna możliwość oraz sytuacji informatycznej firmy -  audyt zakończony jest raportem z opisem zaleceń) lub na życzenie klienta formie rozszerzonej - płatnej (400 PLN -  dokumentacja wszystkich urządzeń, inwentaryzacja usług oraz powiązań aplikacyjnych. Szczegółowa analiza bezpieczeństwa oraz wymagań nałożonych przez RODO, a także analiza rentowności)

0

Zadowolonych firm!

Kim jesteśmy?

Obsługa informatyczna Kraków

NCTI jako firma informatyczna, która zapewnia kompleksowe wsparcie w zakresie opieki nad sprzętem IT oraz bieżącej pomocy dla użytkowników. Nasz zespół składa się doświadczonych specjalistów w zakresie administracji systemami IT, administrowaniem sieciami komputerowymi, administracją stacjami roboczymi, serwisowaniem telefonów, laptopów oraz komputerów naszych Klientów. Nasze usługi to nie tylko administracja IT, dodatkowo doradzamy w sprawie optymalnego zakupu sprzętu i oprogramowania, wdrażamy i utrzymujemy rozwiązania informatyczne takich jak administrację serwerów i sieci, a także szkolimy Twoich pracowników w firmie.
Nasz zespół składa się z doświadczonych informatyków, którzy są przygotowani do obsługi nawet najbardziej wymagających Klientów.