Skip to content

Kontakt: +48 602 348 175

Helpdesk IT – wsparcie informatyczne dla firm

Wsparcie informatyczne dla firm

Wsparcie IT dla firm jest doskonałym rozwiązaniem dla przedsiębiorstw, które nie potrzebują pełnej obsługi informatycznej. Dzięki wsparciu technicznemu, możesz zoptymalizować koszty, zlecając konkretne zadania związane z IT zewnętrznej firmie.

Oczywiście, wsparcie zapewniane jest przez specjalistów w branży IT, dzięki czemu podczas konsultacji dobierzemy zakres usług odpowiednio do Twoich potrzeb. Korzyści z naszego helpdesku informatycznego:

  • Szybka naprawa błędów informatycznych.
  • Brak zbędnych formalności, zlecenie trafia od razu do osoby zajmującej się danym zagadnieniem IT.
  • Dostęp do płatnego oprogramowania w ramach outsourcingu.
  • Dostęp do wysoko wykwalifikowanych specjalistów od systemów operacyjnych (Windows, Linux, Mac), sieci komputerowych, sprzętu i innych.
  • Wysoka wydajność pracy każdego dnia.

Zaufaj naszemu wsparciu informatycznemu i skoncentruj się na prowadzeniu swojego biznesu. Nasza firma zapewni Ci profesjonalną opiekę nad Twoją infrastrukturą IT.

Zapoznaj się z ofertą

Cennik usług informatycznych

Pakiet small - od 250 PLN
(netto)

Pakiet podstawowy dla małych firm.

  • ilość komputerów: do 5 sztuk
  • bezpłatny dojazd*
  • czas reakcji: do 48h
  • jedna wizyta konserwacyjna
  • miesięczna zdalna archiwizacja danych
  • darmowa porada telefoniczna
  • zniżka 5% na pozostałe usługi
  • 2 godziny łącznej pracy informatyków (1h wizyta konserwacyjna lub pogotowie komputerowe, 1h pomocy zdalnej)

* bezpłatny dojazd do 15km,
każdy kolejny kilometr 1 zł

** ilość godzin ustalona z klientem

Pakiet medium - od 450 PLN
(netto)

Pakiet medium dla średnich firm.

  • ilość komputerów: do 15 sztuk
  • bezpłatny dojazd*
  • czas reakcji: do 24h
  • dwie wizyty konserwacyjne
  • miesięczna zdalna archiwizacja danych
  • darmowa porada telefoniczna
  • kwartalna konserwacja sprzętu
  • podstawowa administracja serwerami,
  • pomoc zdalna
  • 4,5 godzin łącznej pracy informatyków (w tym 3h w ramach pogotowia komputerowego oraz 1.5 h pomocy zdalnej)
  • zniżka 15% na pozostałe usługi (w tym na dodatkowe godziny serwisu)

Pakiet max - do ustalenia

Pakiet maksimum dla dużych firm.

  • ilość komputerów: ponad 30 sztuk
  • bezpłatny dojazd bez limitu kilometrów
  • czas reakcji: do 8h
  • ustalona** ilość godzin łącznej pracy informatyków
  • tygodniowa zdalna archiwizacja danych
  • miesięczna osobista archiwizacja danych
  • darmowa porada telefoniczna
  • kwartalna konserwacja sprzętu
  • rozszerzona administracja serwerami
  • pomoc zdalna
  • rozszerzona administracja serwerem
  • możliwość zamiany niewykorzystanych godzin wizyt konserwacyjnych na inne usługi świadczone przez firmę NCTI
  • zniżka 25% na pozostałe usługi (w tym na dodatkowe godziny serwisu)

Helpdesk IT z NCTI KRAKÓW

Klienci korzystający z naszego Helpdesku IT NCTI otrzymują kompleksowe wsparcie techniczne oraz pomoc w rozwiązywaniu bieżących problemów z infrastrukturą IT.

Helpdesk IT to usługa, która znacząco przyczynia się do rozwoju firm, pozwalając im uniknąć marnowania własnych zasobów na czasochłonne problemy informatyczne. W ncti.pl oferujemy skuteczną, szybką i atrakcyjnie wycenioną pomoc IT, która jest dostosowana zarówno do potrzeb małych, jak i dużych firm.

Zaufaj naszemu doświadczeniu i zaawansowanym rozwiązaniom IT, aby Twój biznes działał sprawnie i bezproblemowo. Jesteśmy gotowi wspierać Cię na każdym kroku!